Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.03.14. 15:42 Simi-Samu-Sámuel

Akár egy mészárszéken.... :(

Ma történt egy kis baleset...

Mióta Kozmikusnál voltam, sokkal gyorsabb vagyok mint régen, sokkal magasabakat ugrom és hát ezáltal a játékhoz való kedvem is még féktelenebb... Ma délelőtt "E" kijött a kertembe játszani. Frizbizni akartunk. "E" kinyitotta a kiskaput, ami elválasztja a nagy kertemet két kisebb kertre. Apáéknak így jobban tetszik, mert nem hozom előre az ágakat a kert végéből újra elültetni...

Nah és akkor, amikor elkezdünk frizbizni, én nekiszáguldottam a kerítésnek.... de olyan erővel, hogy az kidőlt... én meg a kert végéig nyüszítve futottam... :( Nagyon rossz volt! Azt hittem haragszanak majd rám, hogy kidöntöttem a kerítést... ehelyett E simogatni kezdett... Hát fájt fájt, de nem értettem mire ez a nagy felhajtás... Aztán fura ízt éreztem a számban... és kicsit piros lett a mancsom, meg a szép fehér szakállam... Kiderlt hogy vérzik az orrom... E nagyon kétségbe volt esve... Nekem a vér dőlt az orromból, neki meg az eső a szeméből.

A bundácskám rózsaszínre változott, ezért mikor már elállt a vérzés feltettek a kockásra és kozmikust játszottak velem... nem a kedvenc szórakozásom ez a huzavona, de egész jól tűrtem... Amikor már szép volt a bundám, tüsszentettem egyet, az alvadt vérdugó kirepült a nózimból és megint vérezni kezdtem. Valójában nem a mennyiség volt a sok, inkább a látvány volt ilyesztő, ahogy elkentem magamon a pirosat...

Eléggé megijesztettem Apáékat... Persze én azóta azt várom, hogy menjünk már frizbizni....

7 komment

Címkék: játék e család kutya samu kert otthon szőr kozmikus barkácsol


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr31001888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fluffyboy 2009.03.14. 18:53:54

Te Szentségeskutyaisten!!!! Samu, rendes vérfürdőt rendeztél! Nagyon fáj az orrod még? Szerintem kérj rá egy puszit, az segít ;o) Ja, és inkább copfban növeszd a szőrt a fejed tetején, akkor jobban látsz ;o)

Nyalintás, az orrodra is,
Mex

Simi-Samu-Sámuel 2009.03.14. 19:11:44

@fluffyboy: Szia Mex! Hát igazából már utána sem fájt, mert amikor Gazdiék letörölgettek, nem kapkodtam és nem nyüsszögtem. Persze nem azt mondom, hogy meg sem éreztem, de hát pasi vagyok, vagy mi...
Szal köszi, jól vagyok, a bundácskám is szép már. :)

Mancsintás Samu

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2009.03.14. 20:31:05

Samu!!! Mit tettél?
Nem látsz? Mi sosem látjuk a szemed... lehet, hogy nincs is??? :)
Na de félre a tréfát: Jobbulást neked!
Amúgy ez a rózsaszín bunda elég csajos! Mosakodj meg! :D
Vaúú-vakk!
Süti és Masni

bande\' · http://kardigan.blog.hu 2009.03.14. 20:58:13

Kedves Samu!

Remélem már nem jön az orrodból az a piros izé, nagyon össze tudja maszatolni a bundát, meg egyébként is ezek a gonosz kerítések nagyon sunyin szembe tudnak rohanni...Ha vigasztal: nekem lehetne orrpirszingem, mert egy -nem túl barátságos- utcabeli kutyához bedugtam összeszagolni, erre ő beleharapott és nekem is jött ez az izé belőle, mondjuk én rendesen nyűszítettem, de ezek a kétlábak nagyon frankón rendbe tudják hozni...Jobbulást tesó.

Vakk: Kardi

Ákosazéxerész 2009.03.15. 12:43:40

Huuu,Öcsém!!!!!
Vittél mindent mint a "piros hetes"!!:)
Szegény Fejed!
Nagyon sajnállak!Egyébként én is majdnem átestem azon a keritésen amikor a kertedben voltam,biztos emlékszel,még tavaly nyáron,amikor "E"kertipartit csinált...Ha akkor véletlenül kigyaláztam volna azt a térelválasztót,akkor most ez nem esik meg veled..Ne haragudj!
Vigyázz magadra,üdv a gazdiknak!
Jobbulást!

Biznisz 2009.03.15. 14:50:28

Szia Samu!

Hát pajtás nagyon sajnállak. Gondolom azért megijedtél, hát még szegény 'E' meg a többi családtag.
Velem is történt már hasonló baleset. Amikor megesett az nem volt olyan jó, de utána... a gazdik ooooolyan jófejek voltak!! Képzeld!!! Egy csomóóóó fííínom falatot kaptam és annál több simit. Oké nem azt mondom, hogy legközelebb már direktbe nyomd az ilyeneket, hiszen az szegény gazdijainknak nem lenne olyan jó, hiszen szeretnek minket. :-) És ha valaki szeret valakit és az a valakinek valami baja lesz az aki szereti azt a valakit az nem örül neki, mert nagyon szereti. Tudom nagyon bonyolultan hangzik, nekem is sokáig tartott míg megértettem, hiszen sokáig csak éreztem :-)

Szóval Kedves Nagypajtás!!!

Gyógyulj meg gyorsan, hogy minnél hamarabb megint megejthessünk egy futkározós és játszós talit!

Gyógynyalcsi az orrocskádra!
Biznisz

Limobaba 2009.03.28. 12:27:29

Jesszus Samuuuuuuuuu, ez annyira beardies, melletted sem lehet unatkozni azt már látom. Néha-néha "beolvasok" ide, de ritkán tudok írni is. Nagyon-nagyon jó ez a blog, jókat szoktam mulatni.

Amúgy remélem jó lesz a bejegyzésem, látok itt mindenféle "nyomkövetési" útmutatót, remélem nem csinálok hüleséget.
süti beállítások módosítása