Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.03.21. 19:10 Simi-Samu-Sámuel

Ló virágok???

A mai nap nagyon jó volt. Anyával és "E"-vel elmentünk a zerdőbe. Tök fehér volt az alja. De nem olyan felnyalható, mint az Ó, hanem ez valami más vol. Anyáék azt mondták LÓVIRÁGOK... vagy ÓVIRÁGOK? vagy mi is?? Nah, mindegy... én jót játszottam, nagyot sétáltunk.

Frizbiztünk is...

 Láttunk őzeket is. Bár ezt csak Anyáék mondták. Én nem láttam őket... azt sem tudom mik azok... De "E" lefotózta őket...

Nem látszik mi!? Hát mondom, én sem láttam... Lehet, hogy nem is láttak semmit...

Aztán amikor hazajöttünk megint feltettek a kockásra... én nem értem a Kozmikus óta már múltkor is csinálták ezt...

Attól tartok még a végén szokásukká válik ez a hülye fésülgetés... Igaz a bundácskám gyönyörű lett utána... csak úgy fújta a szél a csodaszép szőrömet...

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya séta samu erdő őz otthon fésű


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr601016732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása