Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.05.30. 10:33 Simi-Samu-Sámuel

Apa 45 éves (a kétlábú)

Hétvégén hatalmas hacacáré volt a a kertemben. Nagyon finom illatok terjengtek bent is és kint is. Valami ünneplés vagy mi...

Kiderítettem, hogy Apa szülinpja és "E" névnapja volt. Ez először nem tudtam, hogy mit jelent de aztán rájöttem:

Eljön hozzád az egész család, nagy felfordulást csinálnak, megesznek, megisznak mindent, romjaira szedik a házat végül otthagynak egyedül, hogy mindent rakj helyre. Mintha semmisem történt volna, holott egy masszív biológiai fegyver is csak gyenge próbálkozás ehhez képest.

Persze én jól éreztem magam. :) Néha csurrant cseppent egy-két finomság az asztal alá is... Főleg Papa etetett...

Apa is nagyon jól érezte magát ezen a napon. "E" és "N" készítettek neki egy játékot, amiben én is aktív résztvevő voltam! A játék lényege, hogy Apa mindenféle borítékokat kapott, titkosabbnál titkosabb üzenetekkel. Minden üzenet tartalmazott egy utalást arra vonatkozóan, hogy hol található a következő. Volt olyan amelyik a "sose használt samu lakomban" volt...

Egyfajta kincskeresés volt ez az egész. Jót szórakoztak nagyon! :) Az egyik állomás, mint már mondta, ÉN voltam! "E" a nyakamra csíptetett egy borítékot, amin ez állt: "Apának (a kétlábúnak)". Nem részletezem tovább, de izgi volt. A játék végén Apa beválthatta a szerzett pontyait egy igazi ajándékra.

Valami füstös kígyó volt az, aminek finom gyümölCSILLata van, Anyáék úgy emlegették, hogy "VIZIPIPA"... de nem nagyon értem, ez mit jelent. A víz még mindig a tálabman illetve, az égen volt a fehér fodros bárányokban és Apa sem volt pipa... sőt inkább örült... Ezek az emberek....

Szólj hozzá!

Címkék: család szülinap ünnep kutya apa ház ajándék samu kert otthon happy dog birthday meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr651152840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása