Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.06.11. 12:30 Simi-Samu-Sámuel

Mi leszek ha nagy leszek?

Hogy mi lesz "E" ha nagy lesz?? Hát, valami köz-GAZásó. Mondjuk azt nem tudom, hogy mit csinál egy ilyen, de mindenesetre eléggé hülyén hangzik.

 

Persze lehet hogy valamit félreértettem! :)

Megkérdezem!

Vállalkozásszervező szakos köz-gaz-dász lesz "E". És valami péeszefre jár vagy mi!

Hát ez még hülyébben hangzik mint a másik!! Mindegy...

Én ha nagy leszek akkor olyan kutya leszek, akié a kerítésen kívül is a nagy-nagy mindenség! Már gyakorlok rá, hisz mostanában "E" már az utcán is elenged néha. Így szabadon jelölgethetem a területeimet és bejárhatok titkosabbnál titkosabb helyeket. Ennek E nem mindig örül. Múltkor például beleettem egy kenyérdarabba, amit valaki kikészített nekem az úttest mellé. Hát nagyon megdorgált miatta... :(

Egyébként azt mondják kezdek komolyodni! Persze ezt ne úgy tessék ám elképzelni!!! Hanem úgy, hogy.... hmmm hogy is.... nem tudom.... talán annyit jelenthet ez a dolog, hogy jobban szótfogadok a Gazdiknak! Persze még mindig tisztában vagyok vele, hogy én vagyok a világ közepe, de azért hagyom néha őket is érvényesülni. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya alvás suli samu otthon nagyfiú


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr971178583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása