Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.08.22. 19:36 Simi-Samu-Sámuel

Héderváron voltunk

A mai napom nagyon szuper volt! Elmentünk kirándulni. "E", Anya és Anya Anyukája. Először persze betettek a brümmögőbe, amihez már teljesen jól hozzászoktam. Tök ügyesen elülök ott egyedül! :)

"E" nagyon felszerelkezett, egy csomó mindent hozott nekem. Van egy új hordozható kulacsom, amit direkt ilyen alkalomra vettek Anyával. Persze az elmaradhatatlan jutifalis kék is nála volt ééés a mozdulatlan emlékeket gyártó masina is.

Nagyot sétáltunk, mert van ezen a Héderváron egy szép kastély, meg egy park, ami régen szép volt állítóla, de ma már eléggé gazos... Nos igen... ezt a bundácskám némiképp megsínylette, pár bogánccsal gazdagabb lettem, aminek leginkább Anya örült...

Persze voltak nagyon szép részek is. Egy kicsifüves nagy téren például hatalmasat játszottunk "E"-vel.

 Szóval játszottunk...

 meg pihiztünk...

 ... meg kipróbáltuk az új, hipi-szupi itatómat...

aztán egyszer csak jött egy csomó régi autó, amit először csak lestem...

De aztán közelebb mentünk és szemügyre vettük a csúcsszuper écs csúcsrégi keddi LEKeket. Kicsit furcsáltam, hogy mind keddi, ráadásul kutya legyek ha ma nem szombat van... de hát ez van... szegény hülye nevű LEKek...

Aztán megláttam, hogy van ott egy kis négylábú ebtárs a nagy tömegben. Azonnal megtetszett. YODÁNAK hívták és nagyon jót fogócskáztunk.

Hát ilyesmi volt a mai napom. Ezen kívül sokat fetrengtem a fűben, ami "E"nek nagyon tetszett, bár nem értem mit talál ezen még  mindig olya meglepő és mulatságosnak?!?

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék család kutya anya séta kirándulás samu erdő dog kint meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr581331268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása