Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.08.09. 19:23 Simi-Samu-Sámuel

Sokan voltunk együtt... finom illatokat csalt ki Apa egy füstölő dobozból

Ma már korán készülődött mindenki.  Gondoltam én is besegítek....

Valami összevont izé volt nálunk. Ünnepeltünk. Sok mindenkit. (Juditokat, Annákat, Nórákat és Papát) Az nedves is csepegett az égből, szóval mind összegyűltünk télleg! Apa mondjuk kicsit morgós volt a cseppek miatt... hmmm nem is értem... legalább megmoshattam a bundácskámat.

Nagyon sok finomságot készítettek Apáék. Volt egy doboz ami ugyan kicsit füstölt, de nagyon finom husik voltak benne.

Sajnos Apa ügyesen pakolgatott és egyetlen szelet sem esett le hozzám, pedig nagyon szugeráltam... aztán már csak őriztem a finom falatokat, meg Apát, hogy teljesen fel ne füstölődjön....

Hát nem volt egy egyszerű feladat...

Próbálkoztam némi játékra hívással is, de most nem jött be... Nem nagyon foglalkozott velem senki...

"E" is csak a fotó miatt állt velem össze...

 Hát ilyen volt a mai napom... zajos... vizes.. jó illatú.. sok rokonos...

1 komment

Címkék: család szülinap ünnep kutya ajándék eső samu kert esik dog kint meglepi hanna


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr351298725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adatpark 2009.08.11. 09:53:35

Jó kis muri lehetett az eső ellenére! Úgy hallottam volt ott finom túrótorta is... :)
süti beállítások módosítása