Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2008.10.05. 13:18 Simi-Samu-Sámuel

Otthon eleinte kicsit fura volt, de hamar belejöttem

Szóval "HAZAVITTEK". Ők így mondták. Mindenesetre még sosem jártam előtte itt, kicsit féltem!

A fű szép zöld volt és persze rögtön megjelöltem, abból baj nem lehet, ha lefoglalom! Aztán meg ott volt az a fényes valami és ha közelebb mentem hozzá egy hozzám hasonló ebféle nézett rám. Vakkantottam és hmmm semmi nem történt... azt hittem bezárták a fényes izébe, de ma már tudom, hogy csak a tükörképemet láttam vissza a szépen csillogó tálacskámon. Még jó hogy ott volt a  Mamitól kapott rágókám, ami mindíg megnyugtatott. Azért kaptam, hogy gondolhassak rá, amikor csak szeretnék. Már nincs meg, de nagyon szerettem.

 Az első időkben mindekni azt mondta, olyan vagyok mint egy kis plüsskutyuska... Persze hmmmm....

Imádtam aludni (megjegyzem most is szeretek) és háát a leglehetetlenebb pózokat próbáltam ki.

Szépen lassan felfedeztem a birodalmam minden zegzugát. Nem minden tetszett úgy ahogy van, de hát nem várhatom el, hogy minden gondolatomat kitalálják, így arra jutottam besegítek és átvállalok egy részt a kertészfeladatokból. Kicsit ástam, gazoltam, néhány virágot likvidáltam, aminek főleg Anya ürölt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: család kutya samu kölyök otthon kissrác


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr72697173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása