Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.11.15. 14:16 Simi-Samu-Sámuel

A "Csikusz"

Van egy hely, ahol lakom és nah, hát annak a közelében egy írtó jó játszó is kiszimatolható. Azt mondják, valami „Csikusz”, de ez most tényleg az! 100, hogy nem hallottam félre, múltkor kipucolták a fülemből a szőrt, szal tutifix!„E” minden nap elvitt oda, amikor még nagyon sütött a nap. Most már nem nagyon süt a nap, sőt, van hogy esik a víz fentről és „E” sem visz el minden nap. Azért van, hogy nyakamba veszem (Persze pórázon, nehogy elkóboroljon nekem…) és elviszem én őt!

 Nagyon jókat lehet itt játszani! frizbiset, meg fogósat, meg néha jönnek más négylábúak is és akkor velük rohangálok! Mit rohangálok! „E” azt mondja, hogy „Fémsebességgel száguldok.” Jó lenne, ha valaki elmagyarázná nekem, hogy ez mit jelent, mert bevallom nem értem… Fémsebesség?! Hmmm…

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék kutya séta samu kölyök dog


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr97782731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása