Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.01.22. 15:53 Simi-Samu-Sámuel

DIP LOMjA

Mostanában "E" kicsit fura volt... Egyfolytában ült a konyhában az asztal mellett, mindenféle zörgö-mörgő hangú lapokkal és csak ült, meg írt, meg mormogott, meg néha felkiáltott, hogy "AZÚRISTENIT", meg járkált, meg majszolt, meg meg meg meg...

Jó jó, néha megsimizett a lábával, vagy megölelgetett, meg múltkor megtépázott azzal az izével, ami szerintem vakaró, de húzza a szőrömet és nem nagyon szeretem emiatt.... Bár Gazdiék azt mondják mindíg a vakarás után, hogy "Ugyemilyenszéplettél?!" meg hogy: "Háteznekedisjó".... Hmmm... Persze baromi jó..... :S Annyira mégse csípem.

Nah, szóval ott tartottam, hogy ma végre visszakaptam az én igazi "E"-met. Hogy mi volt a földöntúli állapot oka, azt nem tudom, valami lim-lomról lehet szó, de egy egészen speciális DIP LOMról. Nem tudom mi az, de "E" mondta, hogy hamarosan (nyáron) kap egy ilyet. Nemtom ki az a DIP, de ha ennyi LOMjA van, nekem is adhatna már egyet...

A legjobb az egészben, hogy ma elmentünk "E"-vel sétálni. Nagyot futkároztam a Csikuszon, aztán még az erdőbe is bementünk. Ahol annyi ismeretlen szag volt hogy csak nah... Rohantam ide, rohantam oda...még a Dunába is majdnem belefutottam , aminek "E" nem nagyon örült volna, ezért most az egyszer megkíméltem, de azért egy kicsit megijesztettem...

Jó móka volt!

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnep kutya séta samu diploma otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr40895771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása