Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.06.28. 21:27 Simi-Samu-Sámuel

Nincs többé 18as korhatár

Először nem értettem... mostanában mindenki az én kertembe jön? Az övéket ellopták? Vagy mi történt? Jó jó... tényleg szépen megcsinálták nekem Anyáék, de akkoris...

Aztán kiderült, hogy "N"-t jöttek ünnepelni.

Kezdem megtanulni, hogy mi ez az ünnep szó, mert mostanában sokat hallottam. Az ünnep az, amikor sokan jönnek, szép bundába bújnak, sokat esznek és nagyokat nevetnek, vagy mi.... jah és a legjobb rész, hogy ilyenkor az idős szemüvegestől, akit mindenki csak "Papának" hív, nah, szóval az Öreg ilyenkor mindig leejt nekem pár ízletes falatot. "E" ennek soha nem örül, és leszidja Papát, meg engem is.

Szóval kiderült, hogy "N"agykorú már. Ezt mondjuk nem egészen értem, de sok feladatot kellett megoldania, hogy megkapja az ajándékait és hogy elolthassa a tüzet a "finom édesen". Sikerült neki és most már tényleg 18 éves lett.

Sok mókás dolgot csináltak a kétlábúak a kertemben.

 A sok finom illaton kívül a szappanos gömböket élveztem a legjobban.

Először csak az apró kétlábúak kapkodták őket, aztán én is beszáltam segíteni nekik. Vicces volt!

 Szóval sok minden történt aznap. Nagyon jól éreztem magam!

 

Szólj hozzá!

Címkék: család szülinap ünnep kutya ajándék samu kert otthon birthday kint meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr231214302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása