Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2008.12.29. 09:24 Simi-Samu-Sámuel

Csillogó fa, Jézus(ka) és az ajándékok

Nekem már az is gyanús volt, amikor Apa (a kétlábú) behozta "A FÁT". Merthát miért nem jó az kint? Akkor alá lehet ásni, lehet rángatni az ágait meg ilyenek. Már azon is gondolkoztam, hogy lehet, hogy elirigyelték tőlem ezeket a játékokat és most szereznek maguknak bentre egy saját fát, amit nyúzhatnak.

De amikor csillogóssá csinálták, meg mindenfélét aggattak rá akkor már azért sejtettem, hogy nem azért kell nekik. Hát szép szép. télleg... csak hogy minek? Bepakoltak alá egy csomó színes zörgő csomagot, de hát szekrényük már van, nem hinném, hogy arra kellett..... Nah, mindegy!

Emlegettek még valakit nagyon. Hogy majd jön, meg hogy ajándékokat hoz. Asszem valami Jézus... vagy, nem is! JÉZUSKA! Biztos jófej, ha már ennyire várta mindenki. Bevallom én is vártam egész este, de nem jött. Helyette jött Mama, Papa, H, S, R, M, J. Mind itt voltak, szépen felöltözve, még a normálisnál is illatosabban.

Azért ha Jézuska nem is jött, hagyott nekem csomagot, mert este "E"-vel kibontottunk egy szép dobozt, amiben egy új póráz, egy csörgő-mörgő sárga játék és egy karácsonyfás szőrgumi is volt! Nagyon örültem neki, rögtön tudtam, hogy az enyémek. Tényleg jófej ez a Jézuska.... Kár hogy nem tudtam megköszönni neki az ajándékokat, szal ha valaki látja, mondjátok, hogy "Samu köszöni és reméli, hogy jövőre tényleg jön!"

 

Szólj hozzá!

Címkék: család kutya karácsony ajándék samu meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr57846450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása