Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.04.10. 13:06 Simi-Samu-Sámuel

Bámul, mint Samu az új k-APURA(?)...

Ma délelőtt "E"-vel elmentünk egy nagyon nagy sétára. Már régen volt itthon, mert valami nyelv-vizsgát csinált. Nem értem miért van szüksége ilyen vizsgálatokra, mert szerintem "E"-nek semmi baj nincsen a nyelvével. Hmm.. mindegy... Lehet, hogy majd én is elmegyek egy ilyenre, biztos ami biztos...

Szóval ott tartottam, hogy nagyon nagyot sétáltunk. Először elmentünk a Csikuszhoz, ahol irtóra megnőtt a fű...

Frizbiztünk, meg kergetőztünk, de elég meleg van mostanság és ezért nem volt kedvem nagyon futkorászni a korong után... A víz, amit kis-Dunának hívnak, jelentem még mindíg folyik érthetetlen okokból, bár... biztos valami nagy kutya szörcsül belőle a legvégén... És nem értem miért "kis" Duna, mert mostanában nagyon nagy... pár helyen ki is ömlött...Miután meguntam a Csikuszt, szóltam "E"-nek, hogy milenne ha átnéznénk a másik kedvenc helyünkre, a Rudolf ligetbe. Jó móka volt! Annyi friss illat van a levegőben, hogy nem győztem merre szimatolni. Jah... és állandóan pisilnem kellett... E szerint ez a fiú kutyák nagyfiúvá válásának "dilije" vagy "bilije"? (Inkább az utolsó...) Tényleg minden fánál meg kellett állnom... meg minden bokornál... meg minden villanyoszlopnál, meg hmm nah, jó, a nagyobb fűcsomóknál is! De hát ez van kérem! Mi lesz ha legközelebb is erre járunk én meg nem jelölöm meg az utat!? Aztán szépen eltévedünk, vagy valami...

Nem is jártunk messze a tévedéstől, hiszen az erdő alját víz borította (De becs' szó! Nem én voltam!)

Vissza kellett sétálnunk, mert nem tudtunk körbe menni. Bezzeg most jól jött a jelölésem mi?! Azért a biztonság kedvéért még visszafelé is megtettem a szükséges óvintézkedéseket, de ezek után simán hazaértünk. És akkor jött az új kapu.. Persze tudtam én, hogy hova kell beszimatolni, csak kicsit meglepődtem. Két napja kétlábú idegenek dolgoznak és elvitték a szép zöld kapumat. Anyáék szeint már nem volt szép és rendesen rohadt az alja, ezért azt mondták "muszáj"... vagy uszály?? De bevizsgálom majd még ezt a kAPUT!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr161057670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása