Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.10.04. 22:33 Simi-Samu-Sámuel

Amikor én még kissrác voltam...

Igen, igen.... voltam én is nagyon csöppnyi! Még jó hogy rámtaláltak Apáék! 

Az úgy volt, hogy egyszercsak jöttek. Finom illatuk volt és én rögtön tudtam, hogy értem jöttek. De tényleg!!! Apa mondta is, hogy én aztán jól kiválasztottam őket és hogy mostantól hozzájuk tartozom! Hát ilyen voltam:

Kicsit időztek nálam, aztán készülődtek és otthagytak, de megígérték, hogy egy hónap múlva hazavisznek .....hova iss?  Mo- móóósss nah: Mo-son-ma-gyar-ó-vár-ra  hmm nem értettem nagyon a dolgot, de mindenki nagyon boldognak tűnt szal gondoltam nem lesz gáz...

Vártam ám őket! És tényleg jöttek! Ájuldoztak, hogy mekkorát nőttem és bevallom kezdtem félni, hogy akkor már el sem visznek!! De aztán betettek valami brümmögő izéb és hát elég sokat mentünk.. azt mondták "utazunk haza"!

 

Szólj hozzá!

Címkék: család kutya samu kölyök otthon dog kissrác


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr86696519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása