Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.11.23. 13:01 Simi-Samu-Sámuel

Kutyaház

Mostanában bent vagyok, mert a kertem ahogy már írtam,  kicsit nedves, így gondoltam miért ne…. Apáék (a kétlábú) pedig valami „kutyaházról” beszélgetnek. A kutya szót ismerem, és már bebizonyosodott hogy ÉN KUTYA VAGYOK, a ház, meg ha jól tudom az a meleg hely, ahol Anyáék (nem a négylábú!) laknak. Szal gondolom csak van valami köze a „kutyaház” dolognak hozzám.

Akarnak egy ilyet nekem. Nem értem mondjuk, hogy miért, mert hát nekem végülis tökjó az övék is!

De ha már annyira erősködnek, gondoltam figyelemmel kísérem az eseményeket. Apa (nem a négylábú) eldöntötte, hogy ő lesz az építő, mert akkor majd enyém lehet a kutyaházak kutyaháza. Ennek igazán örültem meg minden, de amikor méregetni kezdett keresztbe-hosszába, az annyira mégsem tetszett….

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya ház méret samu kint barkácsol


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr89784036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása