Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.04.25. 14:29 Simi-Samu-Sámuel

Álomvizsga

E mostanában megint sokat ül a fal előtt a házban és kopogtat valami izén...

Csak úgy pörögnek az ujjai... aztán meg néha csak ül és néz... aztán zörög valami szinessel, ami olyan mint a csapkodós újság, csak kicsit vastagabb (megjegyzem szerencsére az újságot már rég láttam utoljára...)... aztán meg néha szenved is(ezt a szót Anyáéktól tanultam és asszem értem mit jelent... Igazából ez olyasmi, amikor már nem is akarod kiásni azt a gödröt, amit elkezdél, mert nem olyan érdekes, mint amikor először beleszagoltál... de azért csinálod, nehogy már fél munkát végezz... szoktam én is így szenvedni...), olyankor nagyon fura, de én ezt érzem és hívom frizbizni. Attól mindig jobb kedve lesz...

Mondjuk, én nem értem miért így készül, mert azt már tudom, hogy ő most készül az "Álomvizsgájára". Hmmm...

Két dolgot nem értek. Ha ez egy olyan álom vizsga akkor miért kell ennyit készülni rá. Akkor ez nem azt jelenti, hogy ez a világ legjobb vizsgája??? Vagy ha ez egy olyan álomvizsga, ahol álmodni kell, akkor meg miért nem fekve készül rá?!!! Furcsák ezek az emberek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr301085786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása