Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.11.23. 13:15 Simi-Samu-Sámuel

Mezsgye

Az úgy volt, hogy mivel még nincs házam, beengedtek. Anya finom illatokat főzött, „E” pedig az asztalnál ült. Először csak távolból figyeltem őket, aztán egyre közelebb és közelebb férkőztem. Ez nem nagyon tetszett Anyának és Apának (Nh szerinted melyik? Hát még jó, hogy a kétlábú!), és mindig kiküldtek.

Persze kicseleztem őket! Hohóóóó!

Aztán kitaláltak egy új játékot. Keresztbe az ajtón leállítottak egy piros rudat. Apa meginterjúvolt, de bevallom nem nagyon értettem, hogy mit akarnak, ezért próbálkoztam több mindennel: ugrással, kúszással eldöntéssel, szimatolással, de még mindig nem vágom.

„N” mondta, hogy ez egy „demokráciás” vagy „demigrációs” vagy nah, milyen is? „de-mar-ká-ci-ós vonal” , de azt már elfelejtette elmondani, hogy ez mit jelent. Hmmm…. Végülis szép ez a piros rúd….

 

Szólj hozzá!

Címkék: család kutya ház samu otthon határ dog


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4784064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása