Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.12.22. 08:12 Simi-Samu-Sámuel

Nagyfiú lettem?!

Az úgy volt, hogy tegnap elmentem Anyával (a kétlábúval) és "E"-vel sétálni. Jó nagy séta volt (próbáltak lefárasztani!), és állítólag akkor történt! Én nem is nagyon értem, hogy mi, de "E" őrjöngött, hogy "Anya, láttad, Samu féllábfelemelősen pisil?!", és mivel az ÉN NEVEM SAMU, gondoltam, csak rólam lehet szó! Aztán hosszasan fejtegették, hogy hát, igen, időszerű, mert hamarosan egy éves leszek stb és minden "jelölésemnél" megjegyzéseket tettek, hogy "Látod, még mindíg", vagy "Már megint", vagy "De édes" stb...

 Hát, most csak ennyi! Én nem tudom, hogy ez tényleg ekkora ügy!?????

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: pisi séta samu dog nagyfiú


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr20836178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása