Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.01.03. 17:24 Simi-Samu-Sámuel

A JÉg hátán is megélünk!

Először is:

BUJJÉK Mindenkinek!

/Gazdiék mostanság mindenkinek ezt mondják. Azt nem közlik, hogy ki hova bujjék, de hát.... azt mindenki kitalálhatja... :) /

Képzeljétek, nagyon jól kezdődött az új évem! Szereztem egy új barátot: Bizniszkét. /Hivatalosan BUSINESS, de valószínűleg túl fiatal egy ilyen komoly névhez, mert nem sokan szólítják így!/ Kicsit alacsonynövésű, de én nem "diszkrimizálok" senkit, szal, jóba lettünk. 

Ráadásul az Ő Gazdiját is "E"-nek hívják és az én "E"-m beszélgetett az ő "E"-jének az "Á"-jával ... huuhhh... ha ezt érti valaki.... lényeg, hogy tetszettek mindhárman (mármint Bizniszke, "E" (Bizniszkéjé), és "Á" (aki "E"-vel volt (nem az enyémmel!) 

Elmentünk egy helyre, ahol nagyon sok bogáncs volt mindkét "E" örömére... De minket nem érdekelt, mert olyan jót futkároztunk, hogy csak NAH! Nézzétek:

 

A közelben volt egy fura dolog is, amiről feltétlenül mesélnem kell!! Igazából már láttam ilyet korábban is a TÁLAMBAN, csak az ugye kevesebb volt és nem lehetett nagyon menni rajta. Ezen meg lehetett menni (nah, jó... csúszni!) A többiek mondták, hogy ez a JÉg! Hmmm szép szép, picit csúszós ez a JÉ, de nagyon mókás volt!!!

2 komment

Címkék: kutya business buék samu barát jég


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr56855462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákosazéxerész 2009.01.03. 22:54:15

Szia Samu!

Biznisz vagyok! Jó volt futkározni remélem, hogy két 'E' legközelebb is összehoz minket :-)
Óvatosan azzal a jégen szaladgálással, mert hatalmas 'zakó' lesz a vége.

Jó éjt!!

Üdv a gazdinak.

U.i.: Az 'E' és az 'Á' azt üzeni, h jók a képek :-)

matrózlány 2009.01.12. 16:17:49

Sziasztok!

Hát valahol láttam ezt a blog címet, és mivel a másikra amit olvasok nem írtak újat, bepötyögtem ezt... És hát csodák csodájára itt ismerősök vannak! :D

Az első gyanús jel a Biznisz volt... mOndom, nahát, egy nagyon jó barátnőmnek így hívják a kutyiját... :) és amikor megláttam, hogy "E" és az ő "Á"-ja... :D Szóval tök büszke vagyok magamra, hogy én értem az "én "E"-m beszélgetett... részt :D

Ja igen, Á: már csak 18 nap ;)
H
süti beállítások módosítása