Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.03.08. 18:32 Simi-Samu-Sámuel

Hankával a parton

Ma nem csak "E", hanem egy kistermetű kétlábú Hanka-Panka is elkísért délutáni játékra a Csikuszhoz. Nagyon vicces volt! Ő dobta nekem a frizbit néha kisebb néha nagyobb sikerrel.

Etettünk kacsákat is, bár Hanka szájába ilyenkor több kenyérke téved, mint amennyi a kacsáknak jut. Szerencsére "E" rám is gondolt! :)

Jó volt a mai nap, nagyon szeretem, ha sétálni megyünk! Bár néha rosszalkodom... elfutok, amikor meglátok valami érdekes mozgást, vagy nemmozgást. Ilyenkor "E" nagyon mérges és kiabál velem, meg megpróbál elbújni, hogy inkább én  keressem meg őt, mint ő engem... hát aztán ha már annyira ragaszkodik a szerepcseréhez, én benne vagyok... megkeresem és olyankor nagyon örül.

Jah! Egyébként állítólag holnap kozmikushoz megyünk... nem is tudom várom e... borzongok... de a szőröm már tényleg kissé nehézkes... Remélem szép leszek...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya séta samu kölyök hanna csikusz


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr42989692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása