Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.03.10. 21:06 Simi-Samu-Sámuel

Kozmikus átalakulás??? II.

Igen az. De ha azt gondoljátok könnyen megy ez az egész, akkor tévedtek.

Tegnap ugyebár E. és Apa (nem az igazi) elvittek a Kozmikushoz. Olyasmit hallottam, hogy majdnem három órát voltam ott. Állítólag az sok. Hm… Mihez képest. Jutifaliból, kimondottan kevés…

Ácsingózni azon az asztalkán elég sok.

Tehát, ácsingózok, ácsingózok, egyszer csak csörög a Mesternél a telefon, s hallom E. hangját. (Szal, végeztünk. Szuper. Mindjárt jönnek értem. Trallala…)

Aztán a Mester azt mondta, hogy holnap is vissza kell jönnöm, mert nem végzett még. Pafff…

Na akkor én most innen leszállok - gondoltam, és „szepukut fogok elkövetni”.

(Ezt Apa (n. az i.) szokta néha mondani, nemtom miért, de olyankor kicsit el van keseredve.)

Szal a lényeg, hogy a háromnegyedem lett csak kész. Az egynegyedemet holnap rakják rendbe.

Azért örült mindenki, hogy már így is sokkal szebb vagyok, bár Apa (naná, hogy nem az igazi) kicsit aggolódott. Folyamatosan magyarázott E.-nek.

- Te! Ki fog ennek a kutyának még nőni a szőre? Be fog ez a szőr dúsulni? Figyu. Ez a kutya 10 kilóval könnyebb. Úr Isten mi marad ennek holnap a fején?

Aztán ma, végre holnap lett, és délután Anya (ő sem az igazi) meg Apa (n. az i.) visszavitt a Mesterhez, s egy meg fél óra múlva elkészültem.

Szerintem a képek önmagukért beszélnek.

(Bár Apa (nem mondom melyik) azt mondta nem fotóz le felülről, mert az a villanó izé átvilágítana.)

Nemtom mire ez a pánik. Szebb is lettem, könnyebb is lettem. Nekem tetszem.

2 komment

Címkék: kutya samu szőr kozmikus kozmetikus


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr78994573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.03.10. 21:49:23

Miért Samu lettél? Miért nem Sajó?
Hát a csodalámpát hová dugtad?

Bogár

fluffyboy 2009.03.11. 07:55:58

Halihó Samu! Nyugtasd meg a "n.az i." apát, hogy ki fog nőlni a szőrméd. :o) Én most növesztem a sálamat, bár gazdi nemtom miért súlyokat akar akasztani rá. Ki érti ezt? ;o)

Nyalintás, Mex
süti beállítások módosítása