Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.10.07. 19:12 Simi-Samu-Sámuel

Ki(?)rándulás

Hmmm KI rándul és miért?? Nem értem.... és még akkor sem értettem, amikor betessékeltek a csomagtartóba... Pedig nem olyan rossz ám ott utazni, pláne, hogy Gazdi egyfolytában Ki-tekeredett és engem simizett, hogy ne izgelődjek és ne ugassam a kívül állókat. Mondta, hogy "jóóól van okos vagy", de csak azért, hogy tényleg az legyek! De azért az vakkantsa az utolsót az életbe, aki nem élvezi az átlátszó izén kívüli dolgok megugatását. Ráadásul marhaaa hangos! Kiirály, ahogy zeng tőlem a brümmögő... Nah, jó, ez csak egy ideig volt izgi, így aztán inább kényelembe helyeztem magam....

Elég sokat mentünk, de aztán egyszercsak megálltunk és akkor végre kiszállhattam! Hmmm azok a különös illatok, meg szagok! Igazi illatorgia volt :) Aztán csak szimatoltam szimatoltam és egy fa-fejű izét láttam! Huhhh Anyám!!! Soha életemben nem slukkoltam még ilyet! Négy lába volt mint nekem, de iszonyú magas volt és a feján gallyakat hordott... nem is gally volt az már, hanem szinte egy kisebb buxus, csak éppen a levelek hiányoztak róla. Én nem tudom milyen gazdája lehet szerencsétlennek, de kicsit sajnáltam..... Mindenesetre valami "ŐZ", meg "SZARVAS" dolgot emlegettek. Hát, hogy is mondjam... azért nem szar volt.... hmmm nem értem.....

No, nem is nagyon csíptem ezeket a koronás szerzeteket, így Gazdi kivezetett és játszottunk kicsit.  Aztán egy tuti TÚRA következett! Én nem is tudtam hogy van ilyen, de ők azt mondták, hogy ez jó, és hogy szopnom kell (vagy szoknom!?), hogy máskor is bírjam majd! Tényleg jó volt! Rohangáltam a töltésen olyan gyorsan, hogy csak úgy suhantam. Fogócskáztunk, kutyagoltunk, pihengettünk, csobogást néztünk, ahol egy idő után nagyon kellett (pssssssssssssssss).

Asszem kicsit elfáradtam azért.

Tényleg szuper volt ez a dolog, már csak azt nem vágom, ki rándult????

Szólj hozzá!

Címkék: kocsi kutya kirándulás samu


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr71701633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása