Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.11.03. 20:16 Simi-Samu-Sámuel

Kutyaiskola, ahonnan mostanában rendszeresen lógok ...

Khhmmm.... khmmmm... hát igen... bevallom…

Mostanában nem nagyon járok suliba. Régebben sokat mentem! De tényleg!!!

(Legalább négyszer!! :))

Az elején még ovis voltam, mert nem nagyon tudtam mit, hogyan és miért.

Aztán meg idegesített is picit az a sok ebtárs.

Na jó…, kicsit féltem is..., de csak mert sokan voltak a szőrősek, meg persze az ő szörtelenjeik.

Örültem is, hogy ott van Apa (a kicsit szőrös) meg "E" (a kicsit sem szőrös).

Az odautazás nem volt valami fényes, azt mondták ez most egy "kísértet". Vagy KÍSÉRLET??

Hmmm, nem tudom, mindenesetre bedugtak hátra.

Kukucskálni tudtam, meg "E" fülébe lihegni.

Azóta is ott utazom. Nem rossz, bár a kísértettel azóta sem találkoztam...

Hmmm lehet, hogy én szorítottam ki?! :S .... sorry...

Nah, de el ne veszítsük a sonkásfonalat! Mert közben ovisból,  pisis lettem. Vagy ISIS?

Ott tartottam, hogy voltam ebben a szép nagy iskolában, ahol nagyon, de nagggyon sok mindent tanultam!

Például, hogy áááááállllll, meg hogy "lábhoz", meg hogy "pfujjj", meg még jó pár dolgot, amire már sajnos nem emlékszem.... :)

Arra viszont határozottan, hogy kaptam kétszer egy-egy hatalmas maflást, amikor el akartam fogadni a "kopasz csúnyától" azt az ínycsiklandozó jutifalit!!!

Mentségemre, nagyon éhes voltam! De tééényleeeg!!!!

Nah, jó.... mondta ugyan "E", hogy nem kéne, meg hogy fffúúújjjjj, de gondoltam hátha megkapom!

TÉVEDTEM.

Na akkor bevágtam a durcit. Mostantól, nekem aztán kínálhatod!

Kell a kutyának a jutifalid. (azért ezen gondolkozz el!)

 

Összességében nem rossz hely. Jáccunk, tanulunk, meg GazdiApával hesszöljük a csajokat.

 

Szerintem, mehetnénk gyakrabban is... !!!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya suli samu lógás kutyaiskola


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr93722055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása