Simi-Samu-Sámuel

Samuról, a "nagyon ígéretes" Bearded Collie mindennapjairól.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2008.11.22. 14:34 Simi-Samu-Sámuel

Ó - kutya

Azt, hogy locsolnak fentről, már megszoktam, hiszen az utóbbi időben folyton vizes voltam. Mondjuk nem értem… nem látják, hogy növök én öntözés nélkül is???!!…. Asszem beszélnem kellene valakivel ez ügyben…. asszem

Hmmmm….                                               

Tegnap éjjel a lakásban aludhattam, mert azt mondták úgy nézek ki mint egy „ázott pamutgombolyag”, hát beengedtek. Reggel lejött „E” és kiengedett ÉÉÉSSSS most jön a lényeg! Valaki éjjel lefestette a kertet! Ráadásul fehérre… hmm meg kell hagyni nem rossz, de azért meglepődtem! Megszaglásztam, hogy mi a helyzet és megnyalogattam és képzeljétek víz volt! Vagy hát nem is tudom de egyszer csak ott volt aztán már nem! „E” meg csak mondta, hogy „Látod Samu ez a H Ó”. Nem tudom ki és miért csinált Ó-t a kertembe, de kiderítem….

 

1 komment

Címkék: kutya samu kert esik dog ó


A bejegyzés trackback címe:

https://samuvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr95782755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fluffyboy · http://www.endrediadri.spaces.live.com 2008.11.23. 07:51:01

Szia Samu!
Kipróbáltad a H Ó -ban fetrengést is. Szerintem az nagyon buli! Egyébként, képezeld, ennél sokkalsokkal nagyobb H Ó is tud lenni, az ám a királyság! Én imádom.
Kutyanyalintás neked!
Mex
süti beállítások módosítása